Client.  SUNWOOJAY
Scope.  Package Design / Emblem
60년 전통의 100% 국산 도라지 사용하는 도라지 조청의 패키지를 리디자인 개발하였습니다. 
기존 없던 선물 세트 박스를 개발하며, 기존 라벨 디자인도 함께 리뉴얼을 진행하였습니다. 60년 전통은 브랜드의 소중한 자산이기에 
전통과 장인의 진정성 있는 이미지 유지와 형성이 중요했으며, 국산 도라지와 이 브랜드만의 기술의 자부심을 드러낼 수 있도록 하고자 하였다. 
그러기 위해 펜드로잉 이미지와 그것을 엠블럼화 하여 패키지디자인의 키비쥬얼로 활용하였습니다.

A package of Balloon flower root grain syrup, which uses 100% domestic bellflower with a 60-year tradition, 
was redesigned and developed. It developed a gift set box that did not exist before, and also renewed the existing label design. 
The 60-year tradition is a valuable asset of the brand, so it was important to maintain and form the authentic image of 
tradition and artisans, It was intended to show the pride of domestic balloon flower and the brand's own technology. 
To do so, the pen drawing image and I made it an emblem and used  it as a key visual for package design.

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